2007-10-26: "Dziennik" przeprasza za "Wała Tomaszowi Lisowi"

Z Wikinews, wolnego źródła informacji.
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Media
Nuvola apps knewsticker.png

Kultura i rozrywkaCiekawostkiFilm
Gry komputeroweTelewizjaMuzyka

piątek, 26 października 2007

Publikacja w środowym Dzienniku, której pierwsze litery układały się w komunikat dotyczący Tomasza Lisa, ukazała się bez zgody kierownictwa Dziennika - poinformowało wydawnictwo Axel Springer Polska.

W oświadczeniu napisano, że środowa publikacja "nie odpowiada standardom przyjętym w wydawnictwie Axel Springer Polska". Zarząd Axel Springer Polska oraz redaktor naczelny Dziennika wyrazili ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji. Do Tomasza Lisa zostały skierowane stosowne przeprosiny.

Media w ostatnich dniach podały, że Tomasz Lis może zostać nowym redaktorem naczelnym Dziennika. Informacja ta zbiegła się z inną, o rynkowych problemach gazety. Jednak na razie zmian w redakcji nie będzie.

Jeden z dziennikarzy Dziennika poszedł jednak o krok dalej i w zakodowanej formie odniósł się do tego "faktu" medialnego. 15 strona warszawskiego wydania "Dziennika", w którym zostało zakodowane zdanie "Wała tOmaszowi LiSowi"

Źródła[edytuj]