2007-10-17: Belgijski „Le Soir” krytycznie o Radiu Maryja

Z Wikinews, wolnego źródła informacji.
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
środa, 17 października 2007

Belgijski dziennik "Le Soir" zarzucił Radiu Maryja prowadzenie kampanii wyborczej i jawne wspieranie kandydatów PiS. Gazeta podkreśliła, że toruńska rozgłośnia nie wpuszcza do swojego radia polityków nienależących do Prawa i Sprawiedliwości.

"Le Soir" poinformował, że żaden z polityków liberalnej Platformy Obywatelskiej nie dostał zaproszenia do studia, oraz że Radio odmówiło przeprowadzenia debaty Donalda Tuska ze słuchaczami swojej rozgłośni. Gazeta podkreśliła, że politycy PiS są częstymi gośćmi w Toruniu a informacje o nich pojawiają się w serwisach informacyjnych Radia.

Zdaniem dziennika ojciec Tadeusz Rydzyk jest samowolny w tym co robi i nie patrzy na krytyczne uwagi hierarchów polskiego Kościoła. "Le Soir" przypomniał, że zwłaszcza arcybiskup Stanisław Dziwisz mocno sprzeciwia się łączeniu Kościoła z polityką.

Źródła[edytuj]