2006-10-03: Sprawa rzekomego agenta w TVN trafi pod obrady speckomisji

Z Wikinews, wolnego źródła informacji.
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
wtorek, 3 października 2006
Logo Gazety Polskiej
TVN.svg

"Gazeta Polska" twierdzi w swoim najnowszym numerze, że wicedyrektor programowy telewizji TVN Milan Subotić był współpracownikiem WSI, a wcześniej wojskowych służb PRL. Tygodnik powołuje się na ustalenia komisji weryfikacyjnej WSI.

Szef sejmowej komisji do spraw służb specjalnych Marek Biernacki powiedział, że na posiedzenie komisja zaprosi byłych szefów WSI - Konstantego Malejczyka i Marka Dukaczewskiego. Dzisiaj ta sprawa nie była poruszana na posiedzeniu komisji, uznano jedynie, że komisja zajmie się nią później.

Likwidator Wojskowych Służb Informacyjnych zaprzecza, jakoby informacja "Gazety Polskiej" pochodziła z Komisji Weryfikacyjnej. Antoni Macierewicz po wyjściu z posiedzenia komisji powiedział dziennikarzom, że nie ma mowy o przecieku, gdyż w pracach komisji weryfikacyjnej nie pojawiało się takie nazwisko.

Zobacz też[edytuj]

Źródła[edytuj]