2006-03-03: Rymanowski odchodzi z Faktów

Z Wikinews, wolnego źródła informacji.
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
piątek, 3 marca 2006

Bogdan Rymanowski odszedł z Faktów TVN. Według spekulacji, miał zastąpić Kamila Durczoka na stanowisku prezentera Wiadomości w TVP1. Rymanowski według nieoficjalnych informacji kuszony był fotelem prezentera Wiadomości, miał też prowadzić w TVP własny program publicystyczny. Mimo to nie zgodził się i pozostanie w TVN24. Oprócz Magazynu 24 Godziny od jesieni prowadzić ma w TVN autorski program publicystyczny, który ma być nadawany w niedzielne przedpołudnia. Prawdopodobnie decyzja Rymanowskiego o pozostaniu w TVN24 spowodowana była ostatnimi naciskami politycznymi w Wiadomościach, a także o ingerencji szefa TVP1, Macieja Grzywaczewskiego w zawartość merytoryczną programu. - Zostaje na 99,9 proc. Bardzo się z tego cieszę - powiedział szef TVN24, Adam Pieczyński. Na zakończenie programu Rymanowski powiedział: - Bardzo państwu dziękuję za dzisiaj i za ostatnie dwa i pół roku. Do zobaczenia w poniedziałek w TVN24, a wkrótce również w TVN.

Rymanowski urodził się w 1967 roku, studiował prawo i administrację na Uniwersytecie Jagiellońskim. W TVN24 zadebiutował w 2001 roku, od 2003 roku prowadzi także Fakty w TVN. Wcześniej prowadził m.in. Wydarzenia w TV Puls, Kropkę nad i w TVN oraz Puls dnia w Telewizji Publicznej. Pracował też w radiu RMF FM.

Źródło[edytuj]